BLOG
Novosti i zanimljivosti
o korisničkom iskustvu
Briga o kupcima – čini poslovanje uspješnijim
Iako se čini da se proizvodi prodaju sami od sebe i nema potrebe za ulaganjem u Customer care ( Briga za korisnike) segment poslovanja. Ponekad Vam krivi odgovor na upit
Korisničko iskustvo – put ka uspješnom poslovanju
Sjećate li se pozitivnog iskustva kojeg ste doživjeli kao kupac ili korisnike usluge? Biste li preporučili svojim prijateljima da kupe proizvod ili uslugu od istog prodavatelja? Prisjetite se sada negativnih
Korisnička podrška – pružite kvalitetnu, ne uobičajnu
Odnos s klijentima je najvažniji dio vašeg poslovanja – i svi smo dobro s time upoznati. Davno su prošla vremena kada je kvalitetan proizvod bio najvažniji i prodavao se neovisno
5 sitnica koje će oduševiti vaše korisnike
Svi volimo kada nam se ugađa, kada nas netko drži kao „kap vode na dlanu“. No, kada je riječ o našem poslovanju, radimo li isto i s našim klijentima. Koliko
Radionica „Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo“
Otvorili ste obrt ili firmu i sav posao radite sami: marketing, administraciju, prodaju, korisničku podršku. Većini je tako, i u počecima to je prirodan slijed, jer nam treba nešto vremena
Korisničko iskustvo – ulaganje koje se dugoročno isplati
Korisničko iskustvo nešto je čime se bavim i što proučavam nekoliko godina. Nema li boljeg osjećaja kada uđete u dućan i dočeka vas vedar i nasmijan prodavač, koji je spreman
5 razloga zašto je dobro kreirati Customer journey mapu
Trudite se ulagati u korisničko iskustvo. Isprobali ste već razne savjete, realizirali sve ideje, ali rezultati i dalje nisu na razini na kojoj ste željeli? Pročitajte ponovno napisanu rečenicu! Ima
Korisničko iskustvo i društvene mreže
Početak gradnje poslovanja nije jednostavan, od samih poreznih i pravnih regulativa koje morate slijediti, želite da vaš brand bude prepoznati na ispravan način. Najbolji način za prezentaciju vlastitog poslovanja su društvene