Korisničko iskustvo nešto je čime se bavim i što proučavam nekoliko godina. Nema li boljeg osjećaja kada uđete u dućan i dočeka vas vedar i nasmijan prodavač, koji je spreman izvući i zadnji predmet koji se skriva negdje na polici kako bi vam pružio nezaboravno iskustvo.
Jeste li ikada ušli u dućan bez ikakve namjere da izvadite novčanik iz džepa? Na kraju ste izašli s 2 vrećice pune stvari, za koje niste sigurni da vam trebaju. I danas se pitate kako vas je samo nagovorila prodavačica na tako nešto.
To se zove pružiti pozitivno i nezaboravno korisničko iskustvo.
U upitniku koji sam na društvenim mrežama postavila prije 14 dana, u prvih sam 4 dana dobila 120 odgovora. Upitnik je zaključen s ukupno 130 odgovora i zanimljivim rezultatima.
Kome je namijenjeno ulaganje u korisničko iskustvo ?
Čuli ste već negdje : ‘Oni su mali, ali su veliki, odnosno, hoću reći, nisu više mali, ali su dosta veliki da ne budu mali’. Da, to je poznata uvodna špica Smogovaca. I savršeno se uklapa u opis mikro i malih poduzetnika. 63% samozaposlenih odgovorilo je na upitnik na temu korisničkog iskustva. 46,9% ispitanika pripada dobnoj skupini od 31-40 godina. Činjenica da mladi i mali poduzetnici žele ulagati u korisničko iskustvo govori samo pozitivno o njima.
Ulažete li u korisničko iskustvo?
Iako ulažu u korisničko iskustvo jednim dijelom, a nisu ni svjesni toga, mikro i mali poduzetnici spremni su naučiti više. Budući da je svakim danom sve veći broj novoosnovanih obrta i malih firmi, teško je istaknuti se među konkurencijom.
Nije dovoljno imati uslugu koja je tržištu potrebna ili proizvod koji se mora nametnuti među konkurencijom. Zašto bi kupci izabrali baš vas? Zato što ulažete u korisničko iskustvo ili ste spremni uložiti već danas.
Radionice – uspješno ulaganje u poslovanje
Pohađali ste već nekoliko edukacija iz digitalnog marketinga, SEO optimizacije, copywritinga, kako bi se prezentirali na društvenim mrežama i web stranici na ispravan način? Odlično! Postavljate poslovanje i krećete pričati o brandu kojeg gradite. No, kome ćete ponuditi proizvod ili uslugu? Kako ćete se ponašati, kojim tonom se predstaviti i kako zahvaliti kupcima za kupnju dio je koji možete naučiti kroz radionice koje kreću u ožujku. 50 % ispitanika odgovorilo je da želi prisustvovati radionicama, a njih više od 38% da im treba nešto više informacija kako bi prisustvovali. Prednost radionica je što su interaktivne, i kao što sama riječ kaže: na njima je radno! Čuli ste za customer journey mapu, ili niste, ali ćete ju kreirati skupa sa mnom. Doznat ćete kojim se putem kreće vaš potencijalni kupac ili klijent i koje korake morate poduzeti na tom putu kako bi vas pronašao I ostao vam vjeran.
Nemojte propustiti priliku koja vam se pruža kako biste doznali nešto više. Ulaganje u korisničko iskustvo ulaganje je u budućnost vašeg poslovanja. Kada je pravilno postavljeno onda i vi mali postajete veliki. Za više informacija kako se prijaviti slobodno me kontaktirajte.