Korisničko iskustvo i društvene mreže

Početak gradnje poslovanja nije jednostavan, od samih poreznih i pravnih regulativa koje morate slijediti, želite da vaš brand bude prepoznati na ispravan način. Najbolji način za prezentaciju vlastitog poslovanja su društvene mreže. Kada se odlučite koja je najbolja za prezentaciju vaših proizvoda i usluga, to jest gdje je vaša ciljna skupina, krenite u kreiranje sadržaja. No, nije samo sadržaj važan, kako biste pružili nezaboravno korisničko iskustvo, na društvenim su mrežama važne još neke stvari.

Korisničko iskustvo – što govori o nama na društvenim mrežama

Jeste li se zapitali:

  • Kakav je vaš ton komunikacije na društvenim mrežama
  • Koliko ćete brzo moći odgovarati na komentare ili poruke
  • Znate li kako reagirati u slučaju negativne recenzije
  • Znate li kako reagirati na pohvalu

Odgovori na ova pitanja grade pozitivno korisničko iskustvo. Ako ih postavite na ispravan način, dobit ćete jasno postavljene ciljeve koje želite dostići u izgradnji korisničkog iskustva.

Važno je odrediti vrijeme za društvene mreže. Iako vam mogu pomoći u poslovanju, bez financijskih ulaganja u početku, morate znati da oduzimaju vrijeme – imate li ga dovoljno?

Strategija je važan segment u ovom dijelu poslovanja. Kako vaše poslovanje bude raslo, postoji mogućnost da ćete morati delegirati dio posla. Izaberite onaj dio poslovanja i osobu za koju znate da će odraditi taj dio sukladno vašim željama i potrebama. Danas postoje virtualni asistenti koji vam u tome mogu pomoći.

Boje, font, sadržaj koji dijelite korisnici poistovjećuju s vama. Uskladite vaš logo, boje i fontove tako da prezentiraju vas i vaše poslovanje.

Publika želi komunicirati sa stvarnim osobama, ne generičkim sadržajem.

Što želite postići na društvenim mrežama?

Jasno definirajte cilj koji želite postići. Jesu li to novi pratitelji, novi klijenti, prodajni sadržaj. Kombinirajte sadržaj koji dijelite. Premalo sadržaja moglo bi korisnike dovesti u zabludu – da nemate vremena.
Previše različitog sadržaja moglo bi napraviti kontra efekt – zbunit ćete korisnike, jer neće znati što točno nudite.
Ako postoji edukacija, webinar ili predavanje koje organizirate, kreirajte sadržaj koji govori o temi istog. Tako će korisnici steći o vama mišljenje da ste vrhunski edukator i znate o čemu govorite. Budite autentični!

No, nemojte zakazati vaš sadržaj putem nekog od alata ( Canva, Buffer ili sl.) i zaboraviti na njega. 
Ako netko komentira vaš sadržaj, ili vam napiše poruku, nemojte ignorirati istu, ili odgovoriti nakon dan-dva. Korisnici očekuju da ste prisutni na društvenim mrežama kada vide vaš sadržaj.

Interakcija ovdje tek počinje! Sadržaj kreirajte u vrijeme kada znate da ćete moći komunicirati s vašom publikom. Na komentare i pitanja odgovarajte barem sa 2-3 rečenice. Emoji nisu najbolji način komunikacije s publikom, posebno ne s onima s kojima prvi puta komunicirate.

Nije ih na odmet staviti nakon rečenice, ali vjerujemo da se nitko samo ne smije, niti ne iskazuje ljubav!

Pazite na pravopis i gramatiku – ne odgovarajte ako imate 10 sekundi vremena. Promislite kako želite komunicirati – promislite kako biste htjeli da drugi komuniciraju s vama.

Korisničko iskustvo gradi se polako – za sve kvalitetno treba vremena.
Kvaliteta vam mora biti ispred kvantitete.
Vaše je poslovanje jedinstveno i gradite ga na jedinstven način. I vaši su korisnici jedinstveni – na vama je da im to i dokažete.

Sviđa vam se što ste pročitali?
Podjelite s drugima na društvenim mrežama!

Scroll to Top