Iako se čini da se proizvodi prodaju sami od sebe i nema potrebe za ulaganjem u Customer care ( Briga za korisnike) segment poslovanja. Ponekad Vam krivi odgovor na upit kupca može naštetiti više no što mislite. Svaka loša recenzija može biti Vaša prednost u poslovanju, ako ju znate iskoristiti na ispravan način.
Ako nudite proizvode i usluge krajnjim korisnicima, onda uzmite nekoliko minuta vremena kako biste pročitali tekst niže.
Što je Customer care ili Briga o kupcima?-
Već ste se nekoliko puta susreli s ovim pojmom, ali i dalje Vam je nejasno što sve obuhvaća.
Customer care ili briga o kupcu započinje već samom ponudom usluga ili proizvoda, nastavlja se prilikom kupnje i isporuke istih. No, tu ne prestaje. To je neprekidan proces u kojem je zadovoljstvo kupca na prvom mjestu. Komunikacija koja se odvija od prvog interesa kupca za proizvod ili uslugu do kupnje istih, važan je segment poslovanja. Ako vodite računa o kupcima na ispravan način, isto pridonosi većem zadovoljstvu kupca, njegovoj preporuci drugima za proizvod ili uslugu koje nudite
Kupci su važni
Uslugu treba znati prezentirati na ispravan način. Još je važnije znati iskomunicirati prigovor na način koji neće naštetiti Vama kao poduzeću i kupcu kao krajnjem korisniku.
Expertise isporučuje online radionice iz područja Customer care, koje Vam omogućuju da rješavanje prigovora bude bezbolno i uspješno.
Vi kao klijent dobivate odgovore na pitanja kako na ispravan način odgovoriti na prigovor ili pohvalu, te praktične primjere koje možete koristiti u daljnjem poslovanju.
Radionica iz dijela Customer care poslovanja upoznaje sve zaposlenike koji direktno rade sa strankama kako:
riješiti prigovor/ reklamaciju, odgovoriti na pohvalu,
te na najbolji način komunicirati s kupcima koji sve rješavaju vikom i galamom.
Nakon radionice manje će se vremena provoditi u rješavanju prigovora, budući da će svi znati kako u samo jednom odgovoru ponuditi rješenje problema kupca. Sam proces poslovanja Customer care područja bit će jednostavniji, manje stresan i prigovori će se rješavati u realnom roku
Kako organizirati radionicu?
Nakon što upoznamo usluge/proizvode koje nudite, te način na koji danas rješavate prigovore ili pohvale, organiziramo radionicu. Radionicu je moguće organizirati putem Zooma ili u prostorima Vaše tvrtke. Tijekom radionice polaznici se upoznaju s radom Customer care i njegovom važnošću za poslovanje. Iz praktičnih primjera iz prakse zajednički rješavamo probleme s kojim se mogu susresti u poslu
Trebate li pomoć u edukaciji zaposlenika o ovom dijelu poslovanja?
Rado ćemo organizirati edukaciju prilagođenu Vašem segmentu poslovanja. Obuhvaćene su prodajne i uslužne djelatnosti gdje je korisnička podrška vrlo važno područje djelovanja i jedan od ključeva uspješnog primjera poslovanja.