CX edukacije za firme
Podrška poslovnim korisnicima
Znate da je najbolji put do zadovoljnog kupca – zadovoljan djelatnik!
Zato ste spremni uložiti u njihove edukacije na području Customer experiencea , odnosno korisničkog iskustva.
Komuniciramo putem video poziva ili e-maila
Trajanje radionice ovisi o kompleksnosti svakog projekta
Sastanci i edukacije uživo ili online (po dogovoru)
Cijena ovisi o zahtjevnosti projekta, trajanju, te broju zaposlenika koje želite educirati
- Postavit ćemo zajednički ciljeve koje želite i možete dostići kako bi imali u potpunosti zadovoljne korisnike
- Kroz oči vaših korisnika gledat ćemo gdje možete iskoristiti sve mogućnosti koje vam se pružaju
- Kreirat ćemo upitnike, feedback forme i pronaći najbolji način za mjerenje zadovoljstvo vaših korisnika
- Postavit ćemo odjel korisničke podrške – vi odabranim zaposlenicima, a ja svojim znanjem i iskustvom
- Pravnim osobama koje tek započinju ulagati u korisničko iskustvo i treba im stručna osoba koja će ih voditi kroz cjelokupan proces
- Pravnim osobama koje žele uspostaviti odjel korisničke podrške
- Pravnim osobama koje žele ulagati u zaposlenike u svim odjelima svoje kompanije, kako bi proces korisničkog puta tekao glatko – kako za korisnika, tako i za zaposlenike
- Pravnim osobama koje su spremne uložiti svoje vrijeme kako bi dobili dugoročno rješenje i plan razvoja korisničkog iskustva
Kako funkcionira podrška za poslovne korisnike?
1. Definiranje posla
Prvi kontakt uključuje 45 min video poziv upoznavanja s vašim potrebama
2. Priprema ponude i cijene
U roku od 3 radna dana na vaš e-mail stići će ponuda koja će uključivati sve dogovorene zadatke i cijenu
3. Definiranje rokova
Nakon prihvaćanja ponude dogovara se rok završetka projekta i krećemo raditi
3. Podrška
Po završetku projekta imate 30 dana podrške za sva pitanja, nejasnoće i podršku u radu
Za više informacija i zakazivanje video poziva upoznavanja kontaktirajte me!