KLARA FRANČIŠKOVIĆ
O meni
Ja sam Klara – ona koja živi korisničko iskustvo – svaki dan!
Moja priča s korisničkim iskustvom započinje davne 2013. godine. Tada se zapošljavam u rent-a-car kompaniji i upoznajem važnost klijenta na jedan drugačiji način.
Način koji je promijenio moju karijeru.
Do tada sam mislila da će osmijeh i pozdrav biti ponekad dovoljni da bi kupac bio zadovoljan. No, vremena se mijenjaju, kupci traže više, drugačije, bolje – kako bi se osjećali važnima.
Rad u odjelu korisničke podrške otvara mi oči.
Moji su mentori bili iz Amerike – zemlje koja na korisnike gleda potpuno drugačije. Stavlja ih uvijek na prvo mjesto i čini ih posebnima u svom poslovanju.
9 godina rada u američkoj franšizi pomoglo mi je da poslovanje dignemo na jedan novi nivo. Klijenti su nam postali lojalni, vraćali su se radi nas – zaposlenika.
Dugi razgovori s klijentima dali su mi informacije koje nitko nije očekivao – jer ih nitko nije tražio prije.
Danas kroz online radionice, mentorstva i edukacije pomažem samozaposlenima, malim i srednjim poduzetnicima da spoznaju važnost korisničkog iskustva.
Zadovoljan klijent najbolja je reklama – ali za njega treba uložiti svoje vrijeme i resurse.
Jeste li spremni podići svoje poslovanje na novu razinu i otvoriti vrata lojalnim klijentima?