KLARA FRANČIŠKOVIĆ

O meni

Ja sam Klara – ona koja živi korisničko iskustvo – svaki dan!

Moja priča s korisničkim iskustvom započinje davne 2013. godine. Tada se zapošljavam u rent-a-car kompaniji i upoznajem važnost klijenta na jedan drugačiji način.

Način koji je promijenio moju karijeru.

Do tada sam mislila da će osmijeh i pozdrav biti ponekad dovoljni da bi kupac bio zadovoljan. No, vremena se mijenjaju, kupci traže više, drugačije, bolje – kako bi se osjećali važnima.

Rad u odjelu korisničke podrške otvara mi oči.

Moji su mentori bili iz Amerike – zemlje koja na korisnike gleda potpuno drugačije. Stavlja ih uvijek na prvo mjesto i čini ih posebnima u svom poslovanju.

9 godina rada u američkoj franšizi pomoglo mi je da poslovanje dignemo na jedan novi nivo. Klijenti su nam postali lojalni, vraćali su se radi nas – zaposlenika.

Dugi razgovori s klijentima dali su mi informacije koje nitko nije očekivao – jer ih nitko nije tražio prije.

klara u restoranu
edukacija-i-radionica-1.jpg

Danas kroz online radionice, mentorstva i edukacije pomažem samozaposlenima, malim i srednjim poduzetnicima da spoznaju važnost korisničkog iskustva.

Zadovoljan klijent najbolja je reklama – ali za njega treba uložiti svoje vrijeme i resurse.

Jeste li spremni podići svoje poslovanje na novu razinu i otvoriti vrata lojalnim klijentima?

Scroll to Top