FAQ
Najčešća pitanja i odgovori o korisničkom iskustvu
Ako pružate uslugu ili prodajete proizvod, ulaganje u korisničko iskustvo uvijek se isplati. Kada pokažete svojim klijentima da vam je stalo do njih i njihova mišljenja vidjet ćete kako se malim koracima može postići jako puno. Kupci plaćaju više ako im pružimo pozitivno korisničko iskustvo, samo je važno znati na koji način.
Svatko će naći korist za sebe u radionici. Kroz radionicu ćete se staviti u cipele kupaca i ona će vam jasno pokazati kojim smjerom krenuti u izgradnji korisničkog iskustva. Svi veliki nekada su bili mali. Upravo ih je ulaganje u korisničko iskustvo dovelo do toga da budu veliki.
Ako nikada do sada niste ulagali u korisničko iskustvo onda svakako preporučam 1:1 mentoring. Ako ste ulagali u korisničko iskustvo onda preporučam da izaberete radionicu koja će vam pomoći u tome da postanete još bolji. Na vama je da odlučite što vam najviše odgovara.
Ne, i nikada neće biti. Korisničko je iskustvo ulaganje u sebe, i bilo koje poslovanje – bilo proizvodno ili uslužno.
To je proces koji nikad ne prestaje. Važno je slušati potrebe i želje kupaca/korisnika i prilagoditi se njima. Kada razmišljamo kao naši korisnici onda naše poslovanje raste.
Individualan rad je svakako usmjeren na potrebe vašeg poslovanja. Ono što se u 90 minuta radi u grupi, u istom se vremenu fokusira isključivo na ono što vama najviše treba kako biste pružili pozitivno korisničko iskustvo.
Tražite feedback svoje klijente – barem svakih 6 mjeseci. Oni daju najbolji uvid u vaše prednosti i nedostatke. Ispunite customer journey mapu svakih 6 mjeseci. Nije važno koliko ste vi zadovoljni vašim proizvodom ili uslugom, već koliko su zadovoljni vaši korisnici.