Cx radionica
Radionica
Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo
Poznati su vam pojmovi:
- Customer care (briga o kupcu)
- Customer experience (doživljaj kupca)
- Customer support (podrška korisnicima)
- Feedback i recenzije
Možete ukratko opisati svaki, ali ne znate ih iskoristiti u svom poslovanju? Onda ste se našli na pravom mjestu!
Za samo 167,00 € dobit ćete znanje koje možete ODMAH primjeniti na svoje poslovanje!
KAKO SE ODVIJA RADIONICA?
Svakom polazniku omogućeno je besplatno savjetovanje 1-1 u trajanju od 30 minuta u periodu od 30 dana nakon završetka radionice
Online u
dogovorenom terminu
Radionica sadrži ukupno
3 modula
Trajanje svakog modula 120 minuta
- Samozaposlenima, malim i srednjim poduzetnicima koji žele ulagati u korisničko iskustvo na ispravan način
- Svima koji žele pružiti svojim klijentima nezaboravno korisničko iskustvo, ali ne znaju na koji način
- Svima koji se boje zatražiti feedback od klijenta ili ne znaju koji je najbolji način u njihovom poslovanju za traženje feedbacka
- Svima koji žele savladati komunikaciju na društvenim mrežama
- Svima koji žele izgraditi kvalitetan i trajan odnos s kupcem/klijentom
- Što je korisničko iskustvo i zašto je ulaganje u njega važno
- Stvari nisu crno-bijele, naučit ćete gledati ih iz cipela vašeg kupca
- Dobit ćete ideje i mogućnosti koje ćete odmah moći
primijeniti u poslovanju, a omogućit će vam da kupcima pružite i
više od onog što očekuju - Na koje sve načine tražiti feedback klijenata
- Kako na ispravan način kreirati upitnike
- Kako mjeriti zadovoljstvo kupaca
- Kako pružiti kupcima podršku prije, za vrijeme i nakon
korištenja proizvoda ili usluge - Komunikaciju na društvenim mrežama – od prijateljske do krizne
Uvodni modul
Nakon vidljive uplate cjelokupne radionice, kao znak vaše vjernosti ćete dobiti E-book na dar!
E-Book
Mala razlika ipak postoji – većina kupaca negativno iskustvo pamti duže i o njemu više priča.
Do prodaje prozvoda ili usluge dug je put – puno duži nego što mislimo. Kupci njuškaju puno duže nego što se nama čini. Zato se korisničko društvo gradi polako, ali provjerenim koracima.
Da bi taj put bio lakši i ugodniji i za kupce i za vas ovaj eBook će u tome pomoći. Ulaganje u korisničko iskustvo vaše poslovanje diže na novu, bolju razinu. Spremni?
Moduli radionice
Customer journey (Trajanje 2 h)
Voice of customer (Trajanje 2 h)
Komunikacija i rješavanje pritužbi (Trajanje 2 h)
Što drugi polaznici kažu o radionici:
Poduzetnici se često fokusiraju na sam proizvod/uslugu i plasman istog, bez da uzmu u obzir stajalište i pitanja kupaca/klijenata koji će taj proizvod ili uslugu koristiti. Klarine radionice daju novi pogled na to kako poboljšati odnos s klijentima, a time i samu uslugu. Puno konkretnih primjera i izrada vlastite Customer journey mape svakako doprinose kvaliteti radionica.
Andreja KrčmarKlara, tvoja radionica “Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo” bila je puna korisnih informacija, u to nema sumnje. Ipak, ono što je pružilo ogromnu vrijednost tvojoj radionici je to što si sve objasnila na primjerima iz svog vlastitog (očito bogatog) iskustva na tom području i to je onaj dio gdje sam ja najbolje shvatila prezeniranu teoriju. U početku sam razmatrala odabrati samo neke module, no odabir sva 4 se pokazalo se kao jako dobra odluka za mene kao poduzetnicu početnicu. Hvala ti na ovoj odličnoj radionici!
Svjetlana Ranek FranjulEdukacije o korisničkom iskustvu kod Klare su odlične! Prošla sam sva četiri modula i preporučila bi ih svim malim poduzetnicima, jer je briga o svojim klijentima jako važna. Vidi se da Klara obožava ovu temu, da radi sa strašću, a to što priča ona i živi. Klara ima bogato iskustvo u customer serviceu iza sebe i koristi puno stvarnih primjera iz prakse, što je odlično za razumijevanje teme. Dala je sve od sebe da nam što bolje objasni, stručno i kompetentno odgovorila na sva naša pitanja i ponudila svoju dostupnost ukoliko budemo imali naknadna pitanja. Na taj način i svojim primjerom pokazuje kako se brinuti o svojim klijentima. Klara, hvala na odlično pripremljenim edukacijama!
Marta VučkovićImate pitanja ili trebate dodatne informacije?
Došla sam na radionicu čuti konkretne savjete o upravljanju korisničkim komentarima na društvenim mrežama i dobila baš to: konkretni primjeri, diskusija o primjerima u grupi i savjeti stručnjaka s puno godina iskustva u upravljanju korisničkim zahtjevima i prigovorima. Klara, hoćemo još 🙂
Višnja Željeznjak