Cx radionica

Radionica
Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo

Poznati su vam pojmovi:

Možete ukratko opisati svaki, ali ne znate ih iskoristiti u svom poslovanju? Onda ste se našli na pravom mjestu!

Za samo 167,00 € dobit ćete znanje koje možete ODMAH primjeniti na svoje poslovanje!

KAKO SE ODVIJA RADIONICA?

Svakom polazniku omogućeno je besplatno savjetovanje 1-1 u trajanju od 30 minuta u periodu od 30 dana nakon završetka radionice

Online u
dogovorenom terminu

Radionica sadrži ukupno
3 modula

Trajanje svakog modula 120 minuta

Uvodni modul

Nakon vidljive uplate cjelokupne radionice, kao znak vaše vjernosti  ćete dobiti E-book na dar!

E-Book

Prvi dojam se pamti - neovisno bio on negativan ili pozitivan.

Mala razlika ipak postoji – većina kupaca negativno iskustvo pamti duže i o njemu više priča.

Do prodaje prozvoda ili usluge dug je put – puno duži nego što mislimo. Kupci njuškaju puno duže nego što se nama čini. Zato se korisničko društvo gradi polako, ali provjerenim koracima.

Da bi taj put bio lakši i ugodniji i za kupce i za vas ovaj eBook će u tome pomoći. Ulaganje u korisničko iskustvo vaše poslovanje diže na novu, bolju razinu. Spremni?

Moduli radionice

Customer journey (Trajanje 2 h)

  • važnost kreiranja Customer journey mape
  • izrada Customer journey mape koja će vam dati ideje i mogućnosti koje ćete odmah upotrijebiti u vašem poslovanju i doći do novih klijenata

  • Voice of customer (Trajanje 2 h)

  • kako doći do povratne informacije klijenata
  • kako ispitati tržište
  • izrada feedback forme koju ćete moći odmah poslati svojim klijentima - a pritom ćete poštovati GDPR pravila

  • Komunikacija i rješavanje pritužbi (Trajanje 2 h)

  • razlika između usmene i pisane komunikacije
  • ton komunikacije - prilagodite ga svom poslovanju
  • kako odgovoriti na pohvalu i pritužbu
  • što kada stigne loša recenzija

  • Što drugi polaznici kažu o radionici:

    Došla sam na radionicu čuti konkretne savjete o upravljanju korisničkim komentarima na društvenim mrežama i dobila baš to: konkretni primjeri, diskusija o primjerima u grupi i savjeti stručnjaka s puno godina iskustva u upravljanju korisničkim zahtjevima i prigovorima. Klara, hoćemo još 🙂

    Višnja Željeznjak

    Poduzetnici se često fokusiraju na sam proizvod/uslugu i plasman istog, bez da uzmu u obzir stajalište i pitanja kupaca/klijenata koji će taj proizvod ili uslugu koristiti. Klarine radionice daju novi pogled na to kako poboljšati odnos s klijentima, a time i samu uslugu. Puno konkretnih primjera i izrada vlastite Customer journey mape svakako doprinose kvaliteti radionica.

    Andreja Krčmar

    Klara, tvoja radionica “Kako pružiti nezaboravno korisničko iskustvo” bila je puna korisnih informacija, u to nema sumnje. Ipak, ono što je pružilo ogromnu vrijednost tvojoj radionici je to što si sve objasnila na primjerima iz svog vlastitog (očito bogatog) iskustva na tom području i to je onaj dio gdje sam ja najbolje shvatila prezeniranu teoriju. U početku sam razmatrala odabrati samo neke module, no odabir sva 4 se pokazalo se kao jako dobra odluka za mene kao poduzetnicu početnicu. Hvala ti na ovoj odličnoj radionici!

    Svjetlana Ranek Franjul

    Edukacije o korisničkom iskustvu kod Klare su odlične! Prošla sam sva četiri modula i preporučila bi ih svim malim poduzetnicima, jer je briga o svojim klijentima jako važna. Vidi se da Klara obožava ovu temu, da radi sa strašću, a to što priča ona i živi. Klara ima bogato iskustvo u customer serviceu iza sebe i koristi puno stvarnih primjera iz prakse, što je odlično za razumijevanje teme. Dala je sve od sebe da nam što bolje objasni, stručno i kompetentno odgovorila na sva naša pitanja i ponudila svoju dostupnost ukoliko budemo imali naknadna pitanja. Na taj način i svojim primjerom pokazuje kako se brinuti o svojim klijentima. Klara, hvala na odlično pripremljenim edukacijama!

    Marta Vučković

    Imate pitanja ili trebate dodatne informacije?

    Scroll to Top